{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو سریال پایتخت همه از بالن افتادن تو دریا، موج بردشون یه

تو سریال پایتخت همه از بالن افتادن تو دریا، موج بردشون یه کشور دیگه ولی هیچکس روسریش ۱ سانت هم عقب نرفت. این سکانس میتونه به عنوان تبلیغات چسب هم استفاده بشه

"غنیس"
دیدگاه ها (۶)

سیزده بدره...قد این کلاغ شعور داشته باشیم..

لبخند فراموش نشه😊 😍 😍

صدا و سیما خودش از فیلتر شکن استفاده می‌کنه😐 😂

سال 1401 فردای 13بدر باید روزه گرفت! سال 1402 دوتا ماه رمضون...

✍ مردم روز به روز کنجکاو تر میشن که این #شیعه کیه؟ چیه؟ حتی...

زنده شدم و سناریو جدید گذاشتم

درمان من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط