{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت به این شانسا .... نابودت میکنن....

لعنت به این شانسا .... نابودت میکنن....
دیدگاه ها (۱)

#مرجان جووونم

دلم زیاااااد گرفته از دنیات خدا جونم ...

به دلامون باید بفهمونیم ....

والا من که از این شانسا ندارم 🎀

کپی ازاده

خدا از این شانسا به ما ایرانیا هم بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط