*تنها بدیش این بود که خیلی خوب بود!
*تنها بدیش این بود که خیلی خوب بود!
بعضی از آدمها انقدر خوب هستند
که نباید بهشون نزدیک شد!
باید آن ها را از دور دید،
از دور سلام کرد، از دور لبخند زد،
از دور دوست داشت ...
شاید این هم یک جور داشتن باشه ،
آخه زندگی متخصص اینه که
آدمهای خوب رو ازت بگیره!
ᅟ
[✍ دلــنـوشـته هــای مهدیا
بعضی از آدمها انقدر خوب هستند
که نباید بهشون نزدیک شد!
باید آن ها را از دور دید،
از دور سلام کرد، از دور لبخند زد،
از دور دوست داشت ...
شاید این هم یک جور داشتن باشه ،
آخه زندگی متخصص اینه که
آدمهای خوب رو ازت بگیره!
ᅟ
[✍ دلــنـوشـته هــای مهدیا
- ۸۲
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط