*«اِدامه دادن»واقعاً ارزشمنده؛
*«اِدامه دادن»واقعاً ارزشمنده؛
چون خیلی از چیزهای خوبِ زندگی،
بعد از یک دورهی خستگی،بیانگیزگی یا حتّی نااُمیدی به دَست میان؛اگه آدم هر بار که احساسِخوشبختینمیکنه،
دَست بِکشه،
خیلی از مسیرها هیچوقت به ثَمرنمیرسن؛امیدوارم یکروزی که به عـقب نگاهمیکنی،به جای اینکه فقط ”انــدوهها” رو ببینی،از خــودت بپرسی:چــطور با همهی اینها بازم ادامهدادم؟
و جـوابش احتمالاً این باشه:
چـون دَرمن، هـمیشه یک”ادامهدهـنده” زنــدگیمیکرد...☺️🪴🌾
[✍ دلــنـوشـته هــای مهدیا
چون خیلی از چیزهای خوبِ زندگی،
بعد از یک دورهی خستگی،بیانگیزگی یا حتّی نااُمیدی به دَست میان؛اگه آدم هر بار که احساسِخوشبختینمیکنه،
دَست بِکشه،
خیلی از مسیرها هیچوقت به ثَمرنمیرسن؛امیدوارم یکروزی که به عـقب نگاهمیکنی،به جای اینکه فقط ”انــدوهها” رو ببینی،از خــودت بپرسی:چــطور با همهی اینها بازم ادامهدادم؟
و جـوابش احتمالاً این باشه:
چـون دَرمن، هـمیشه یک”ادامهدهـنده” زنــدگیمیکرد...☺️🪴🌾
[✍ دلــنـوشـته هــای مهدیا
- ۱۷۷
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط