{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"صِدا" میاد - صِداـیِ چی؟ + جیغْ ,,دادْ ,,فَرـیْاد ,, زَج

"صِدا" میاد - صِداـیِ چی؟ + جیغْ ,,دادْ ,,فَرـیْاد ,, زَجِہْ ,, گِرـیِہْ - اَز کُجا؟ + اَز تو"ـقَلبَمْ" می پیچِہْ تو سَرَم تَش اَز "چِشام" میزَـنِہ بیرـونْ -_-
دیدگاه ها (۴)

خـــودکـــارمـ تــو دســتــمـ ســیــگـارمـ رو لــبــم..مــن ...

فــقــــط ســاسـی تونست خوشحالم کنه...چون حالم خیلی داغونه:(

T__T

.......:(

بلههه پس فک کردین این صداهای خوب از کجا میاد؟🥸💅🏻 صدا ه...

میخوام خودمم برای تتلو کف بزنم

وایی انیمیشنن مورد علاقممم کیا مثل من دوسش دارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط