آنقَدَر بی تو... مست وخرابم که نگو... آنقَدَر دوری تو...
آنقَدَر بی تو... مست وخرابم که نگو... آنقَدَر دوری تو... داده عذابم که نگو... مثل یک پیچک ... غمگین شده از رفتن تو... تا بیایی همه جا... در تب و تابم که نگو.. 💞 💟 😢 💟 💟 💟 💟 💟 💟 💟 💟 💟 💟 💔 💔 💔
- ۲۱۷
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط