{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چشآت حرمت زمینه یه قشنگ نآزنینه تـــــــــــو اگه

چشآت حرمت زمینه یه قشنگ نآزنینه تـــــــــــو اگه می خوآی نزآرم هیچ ڪسی تــــــــــو رو ببیـــــــــــــــــنه
دیدگاه ها (۲)

باز میخواهم شب شیدائی و مهتاب رابا پیاله تا سحر،گل بوسه‌‌های...

دلدار مرا گفت چرا غمگینی غمگین کدام دلبر شیرینی برجستم و آین...

اگه منو می خوای بشناسی برو قسمت هایی پینکی پای هست رو ببین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط