{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادِ اون موقعایی که حرف زدنات اینقد شیرین بود که هرشب بعد

یادِ اون موقعایی که حرف زدنات اینقد شیرین بود که هرشب بعد شب بخیر گفتنا برمیگشتم دوباره چت هاتو می خوندم،بخیر!!!
دیدگاه ها (۱)

کامنت

اگه بدی کردی فراموش میکنم ولی نه کارتو خودتو

یِه‍ جوریـ تَنهآت میزارَن کِح فَقَد بآیَد سکوتـ کُنے و بِه‍ ...

همتون از درون لجن ولی از بیرون فرشته اید

چپتر سیزدهمدروغ شیریناحساساتم در هم قاطی شدن نمیدونم باید چی...

Part:10. #ریاست.عشقویو اتبا وایس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط