{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

می خوایم نبارک باشه سال بدبختیه الاان

می خوایم نبارک باشه سال بدبختیه الاان
دیدگاه ها (۴)

گندش بببببززززن😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒

اره برینیم تو امتحانامون🙂 🙂 🙂 ☺ ☺ ☺ ☺ 😒 😐 😐 😐

EXO

exoگذاشتم از تو فکر مدرسه در بیایین

ما آپارات می خوایم ویسگون نمی خوایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط