{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو را می سپارم به دلهای خسته...

تو را می سپارم به دلهای خسته...
دیدگاه ها (۳)

من بی تابم همانند ان بچه گنجشکی که منتظر غذا از سوی مادرش اس...

بزن تنهاترم کن...

دلم را با تمام آرزوهایش,زنده به گور کردم...

من خسته شدم

دوستتتتت دارممممم

شما عزیزانم را بخدا می سپارم شب بر شما خوش 🌹🛌😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط