{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزن تنهاترم کن...

بزن تنهاترم کن...
دیدگاه ها (۲۰)

آخه چجوریمیشه به دوریت عادت کردآرومم کن بازممیسوزه قلبه من چ...

دلم خیلی گرفته خیلی...:'(

من بی تابم همانند ان بچه گنجشکی که منتظر غذا از سوی مادرش اس...

تو را می سپارم به دلهای خسته...

بزن روز و شب کن

بزن روز و شب کن علی جان غضب کن!⚔

ورق بزن گلمحمایت کن منو خوشحال کن😉💝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط