زندگی ما دیابتی ها به اندازه همین عکس ها قشنگه درسته که
زندگی ما دیابتی ها به اندازه همین عکس ها قشنگه درسته که دیابت داریم ولی اجازه نمیدیم مانعی برامون بشه برای اینکه زندگی شاد و سلامتی داشته باشیم هرچند حتما خدا خیری در این ماجرا قرار داده که ما ازش بی خبریم و من اصلا ناراحت نیستم به امید اینکه بتونیم نشون بدیم حتا با وجود دیابت هم میتونم به بهترین جا ها برسیم 🩵🌱✨️
- ۲.۵k
- ۰۵ مهر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط