{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پستم اذیتتون کرده بود گزارشش دادین؟..من چیز بدی نزاشته بو

پستم اذیتتون کرده بود گزارشش دادین؟..من چیز بدی نزاشته بودم..چرا انقدر پست و بی شرفین؟کجاش بد بود.؟
دیدگاه ها (۰)

بله بله....

من روبه کراشم تو خیالات..

دلم نمیخواست اینجوری بهش خیانت کنه...

عرر🤍🩷

اینو امروز گذاشتم بعد یه نفر گزارشش کرده پاک شد این چیز بد...

خیلی مهم حتما بخونید

ناراحت نیستم ولی میگم پیج من هفت روزه مسدود شده بود و وقتی د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط