{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم نمیخواست اینجوری بهش خیانت کنه...

دلم نمیخواست اینجوری بهش خیانت کنه...
دیدگاه ها (۵)

پستم اذیتتون کرده بود گزارشش دادین؟..من چیز بدی نزاشته بودم....

بله بله....

عرر🤍🩷

خیلیاتون این بوهارو دوست داشتین...گفتم بزارم🫠

#نیوان#لنا#اهنگ#موزیک#من دلم نمیخواست#غمگین#

@d.i.y.a.n

میدونم به پستام مربوط نبود ولی دلم نیومد نزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط