{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
آدم اول دلتنگیش رو به زبون میاره، اما انقدر شنیده نمی‌شه که از یه جایی به بعد مجبور می‌شه تنهاییش رو زندگی کنه. آدمی که با تنهایی خو گرفته، دیگه چیزی برای از دست دادن نداره.
برای نبودن، همیشه بهانه هست. عجیب نیست؟ ما همیشه منتظر کسی هستیم که برای دیدنمون هیچ فرصتی نداره.

#پویا_جمشیدی
.
دیدگاه ها (۱)

#مدل#استایل#داف

سلام خوشگلای من شبتون بخیریسری چیزا رو برای بار هزارم میخوام...

Crown~P2دیار خیلی وقت بود که قبول کرده بود تو این زندگیش، شا...

چه محتوای فیلم جذابی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط