چند روزیست ،
چند روزیست ،
سیگارم دلـــم را مـــی زنـــد . . .
میلی ندارم . . . !!
اما ،
بی انصافیست
ترکش کنم ...
شآید دلی
در سینه ی نحیفش
بــــا هـــر پــــک مـــی تـــپـد ...
اعــــتـراف مـــی کــــنـم ...
هــیـچــــگـــاه ،
سیگارم را ترک نخواهم کرد . . .
سیگارم دلـــم را مـــی زنـــد . . .
میلی ندارم . . . !!
اما ،
بی انصافیست
ترکش کنم ...
شآید دلی
در سینه ی نحیفش
بــــا هـــر پــــک مـــی تـــپـد ...
اعــــتـراف مـــی کــــنـم ...
هــیـچــــگـــاه ،
سیگارم را ترک نخواهم کرد . . .
- ۶۰۹
- ۰۹ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط