{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا وقتی وارد ساکورا شدم ، همه مرده بودن ؟؟

چرا وقتی وارد ساکورا شدم ، همه مرده بودن ؟؟
چرا وقتی رفتم هاربور ماشینه اون ور اویزون بود؟
دیدگاه ها (۱۵)

الفاتهه

هعیییییدر عاح نمیکشهنیاز به روغن کاری داره چون مثل شیلنگی که...

@adgkcvفالو شه 👆

هعی

بابااااا خوشگل شدم؟بابا: اره خیلی خوشگل شدی دخترم فقط لطفا ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط