{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش یکی هم بود اینجوری به من پیام بده:)

ای کاش یکی هم بود اینجوری به من پیام بده:)
دیدگاه ها (۰)

این آهنگ واقعا یه شاهکاره..#اهنگ#جاوید_شاه #ارامش#زندگی

هرچی گفتیم یه قضاوت کردید چیکار کنیم تا راضی شید؟

شعرش رو به فارسی دیدم برام یکم بی معنی شد

ای کاش اینجوری میشد😭😭😭

آقای پزشکیانرئیس جمهور باید اینجوری باشه ای کاش بودی آقا سید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط