{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شعرش رو به فارسی دیدم برام یکم بی معنی شد

شعرش رو به فارسی دیدم برام یکم بی معنی شد
دیدگاه ها (۰)

هرچی گفتیم یه قضاوت کردید چیکار کنیم تا راضی شید؟

ای کاش یکی هم بود اینجوری به من پیام بده:)

لوس ؟ 🍥✨️.....#ایران #زندگی #جاویدنام

🥺❤️⚘️....#ایران #زندگی #من #ارامش

قسمت آخر فصل دو عه ولی شعرش اگه فارسی بود چه خفن میشد.....#ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط