۶ فلسفه زیر لحاف
قسمت دوم مقاله فلسفه زیر لحاف
زن و شوھرھایی که این رابطه و نیاز ذاتی را بهایی نمیدھند و بلکه آنرا در شأن خود نمی دانند و به اصطلاح عملی حیوانی و حتی شیطانی می پندارند دچار خود -فریبی عظیمی شده به صدھا عقده و کینه وجنون و مرض مبتلا می شوند و این حاصل کبر و انکاری است که بشر کافر ومدرن امروز با آن مواجه می باشد و حاصل این کفر انواع امراض عصبی و روانی و انحرافات و جنون جنسی است که گاه به جنایت می انجامد . زنای محصنه و خیانت از جمله نتایج این کفر و کبر است و کار به آنجا میرسد که ھر یک به شیوه ھایی بسیار مکارانه دیگری را بسوی فسق و زنا میراند تا به اصطلاح کانون گرم خانواده حفظ بماند و آبروی اجتماعی آنان هم در خطر نیفتد. اینان گناه زنا را کمتر از طلاق می دانند در حالیکه طلاق نیز ھمچون ازدواج یک حق الھی و فطری است . و چه بسا زن وشوھرھایی که بخاطر ترس از طلاق به دهها جنون و جنایت مبتلا شده اند و جز انتقام از ھمدیگر کاری ندارندوفرزندانشان ھم رنجورترین بچه ھاھستند و در آتش رابطه والدین می سوزند در حالیکه تمام منت ادامه این جھنم زناشویی بر گردن بچه ھاست که : ما بخاطر بچه ھا ایثار میکنیم و به ھمدیگر خیانت میکنیم و از ھم انتقام می ستانیم ولی جدانمی شویم !؟ مردی که با منت و یا به روش ھای حرام امرار معیشت می کند و نان به خانه می آورد و زنی که با منت باشوھرش می خوابد و ھر بار نرخی بالاتر عرضه می کند عاقبتی جز این جھنم ندارد که برای ھمدیگرجاکشی کنند و این عذاب آن وظیفه نشناسی و کفران است . وبدینگونه است که زناشوئی به اصطلاح موفق امروزی منوط به داشتن فاسق است . به این زناشوئی میگویند : زندگی دوستانه !؟ زنان افسرده و دیوانه و مردان معتاد و ھمجنس گرا از محصولات این به اصطلاح زندگی «دوستانه » می باشند . بخش عمده ای از مفاسد اخلاقی و اجتماعی محصول این نوع زناشوئی کافرانه است .
✓ برگرفته از کتاب دائرةالمعارف عرفانی _ جلد اول
« اثر استاد علی اکبر خانجانی »
زن و شوھرھایی که این رابطه و نیاز ذاتی را بهایی نمیدھند و بلکه آنرا در شأن خود نمی دانند و به اصطلاح عملی حیوانی و حتی شیطانی می پندارند دچار خود -فریبی عظیمی شده به صدھا عقده و کینه وجنون و مرض مبتلا می شوند و این حاصل کبر و انکاری است که بشر کافر ومدرن امروز با آن مواجه می باشد و حاصل این کفر انواع امراض عصبی و روانی و انحرافات و جنون جنسی است که گاه به جنایت می انجامد . زنای محصنه و خیانت از جمله نتایج این کفر و کبر است و کار به آنجا میرسد که ھر یک به شیوه ھایی بسیار مکارانه دیگری را بسوی فسق و زنا میراند تا به اصطلاح کانون گرم خانواده حفظ بماند و آبروی اجتماعی آنان هم در خطر نیفتد. اینان گناه زنا را کمتر از طلاق می دانند در حالیکه طلاق نیز ھمچون ازدواج یک حق الھی و فطری است . و چه بسا زن وشوھرھایی که بخاطر ترس از طلاق به دهها جنون و جنایت مبتلا شده اند و جز انتقام از ھمدیگر کاری ندارندوفرزندانشان ھم رنجورترین بچه ھاھستند و در آتش رابطه والدین می سوزند در حالیکه تمام منت ادامه این جھنم زناشویی بر گردن بچه ھاست که : ما بخاطر بچه ھا ایثار میکنیم و به ھمدیگر خیانت میکنیم و از ھم انتقام می ستانیم ولی جدانمی شویم !؟ مردی که با منت و یا به روش ھای حرام امرار معیشت می کند و نان به خانه می آورد و زنی که با منت باشوھرش می خوابد و ھر بار نرخی بالاتر عرضه می کند عاقبتی جز این جھنم ندارد که برای ھمدیگرجاکشی کنند و این عذاب آن وظیفه نشناسی و کفران است . وبدینگونه است که زناشوئی به اصطلاح موفق امروزی منوط به داشتن فاسق است . به این زناشوئی میگویند : زندگی دوستانه !؟ زنان افسرده و دیوانه و مردان معتاد و ھمجنس گرا از محصولات این به اصطلاح زندگی «دوستانه » می باشند . بخش عمده ای از مفاسد اخلاقی و اجتماعی محصول این نوع زناشوئی کافرانه است .
✓ برگرفته از کتاب دائرةالمعارف عرفانی _ جلد اول
« اثر استاد علی اکبر خانجانی »
۱.۴k
۲۹ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.