یعنی لیام از این ساندویج خوشش اومده؟ چقدر قشنگ ذوق میکنه
یعنی لیام از این ساندویج خوشش اومده؟ چقدر قشنگ ذوق میکنه ای کاش بگیرممحکم بچلونمش...آب خوبه برم براش نوشابه بگیرم ...میشه همینجا قورتش بدم اینقدر نازه
- ۱.۵k
- ۲۸ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط