{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و اینممممم دیشببببب اقا جاتونن خاالیی....اع راستی سلامممم

و اینممممم دیشببببب اقا جاتونن خاالیی....اع راستی سلاممممممم
دیدگاه ها (۴)

اهم اهم تولدمه هااااااا

نبودم یه مدتی ولی باز برگشتم رفیقا

اشپز کی بودم من خخخخخ

سلاممممممم سناریو بعدی و که شروع میکنم از سوکوکوئههه 🍂🌀شیطان...

کپشن چک کن

سلاممممممم به عشقای خودم امیدوارم حالتون عالیه عالی باشهببخش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط