{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نبودم یه مدتی ولی باز برگشتم رفیقا

نبودم یه مدتی ولی باز برگشتم رفیقا
دیدگاه ها (۶)

و اینممممم دیشببببب اقا جاتونن خاالیی....اع راستی سلاممممممم

اهم اهم تولدمه هااااااا

اشپز کی بودم من خخخخخ

مررررسسسی

من برگشتم☘️درسته مدتی نبودم ولی دیگه هستم...و اینکه من دیگه ...

سلام چطورید خوشگلا!!

سلامم ببخشید مدتی نبودم پارت بدم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط