{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه بگویم که دلم دو بد شکستی

چه بگویم که دلم دو بد شکستی
دیدگاه ها (۱۰)

فکر میکردم بهترین دوستی ولی نه بدترینی بدترین روزهایی بود که...

یادم میمونه♥_♥

اشک امشب رو هیچ وقت فراموش نمیکنم :'(

طرح پیله دوزی کرم ابریشمپست موقت

.🥺💔"دلم گـرفته برایت"زبان ساده‌ےِ عشق استسلیس و ساده بگویم: ...

دلم بد گرفته، خیلی وقته💔

بد هوایی تو رو کرده دلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط