{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر میکردم بهترین دوستی ولی نه بدترینی بدترین

فکر میکردم بهترین دوستی ولی نه بدترینی بدترین
روزهایی بود که ازت بابت کارات تشکر میکردم چون خوشحالی براش هدیه میدادی ولی الان ازت متنفرم متنفر چون بد داغونش کردی
اهای مخاطب خاص به آرزوت رسیدی برات پست گذاشتم اونم از نوع تنفرش متنفرم ازت
دیدگاه ها (۱۲)

یادم میمونه♥_♥

بـــــــــــــــلـــــــــــــــهبیشعور دیگه نمیفهمه @_@

چه بگویم که دلم دو بد شکستی

اشک امشب رو هیچ وقت فراموش نمیکنم :'(

#Gentlemans_husband#season_Third#part_409یک هفته دیگه هم گذش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط