آنقدر خوش شانس نبودیم که مثل بچه ها تو برف بازی کنیم و بع
آنقدر خوش شانس نبودیم که مثل بچه ها تو برف بازی کنیم و بعدش بریم کنار شومینه بشینیم .
بیشتر عمرمان را در سرما بگذرانیم که بفهمیم شومینه ای در کار نیست .
بیشتر عمرمان را در سرما بگذرانیم که بفهمیم شومینه ای در کار نیست .
- ۱.۶k
- ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط