یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که میرم...
یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که میرم...
خونه ی کسی واسش شیرینی خامه ای میبرم...!😐
بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشم...
بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم ولی نمیاره 😦 😔 😤 😂
خونه ی کسی واسش شیرینی خامه ای میبرم...!😐
بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشم...
بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم ولی نمیاره 😦 😔 😤 😂
- ۶۹۴
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط