مـرا بـه یـادِ خـیـابـانـی بیـنــداز،
مـرا بـه یـادِ خـیـابـانـی بیـنــداز،
پـر از پـائیــز....
و دختری کـه دسـت هایــم را به مهر میگرفت....
"می ترســم ببـــارد آسمــان وکنــارم نــباشــی"
پـر از پـائیــز....
و دختری کـه دسـت هایــم را به مهر میگرفت....
"می ترســم ببـــارد آسمــان وکنــارم نــباشــی"
- ۳۰۴
- ۰۶ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط