گاه گاهی که دلم میگیرد به خودم میگویم: در دیاری که پر از
گاه گاهی که دلم میگیرد به خودم میگویم: در دیاری که پر از دیوار است، به کُجا باید رفت؟ به که باید پیوست؟ به که باید دل بست؟
_سهراب سپهری
_سهراب سپهری
- ۲.۳k
- ۰۷ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط