خب همه آدمها یک نقطه ضعف دارند
خب همه آدمها یک نقطه ضعف دارند
مثلا من که در جغرافی
چیزی بارم نبود
گمت کردم
یا تو که تاریخ ات خوب نبود
فراموشم کردی...
مثلا من که در جغرافی
چیزی بارم نبود
گمت کردم
یا تو که تاریخ ات خوب نبود
فراموشم کردی...
- ۶.۳k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط