{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب همه آدمها یک نقطه ضعف دارند

خب همه آدمها یک نقطه ضعف دارند
مثلا من که در جغرافی
چیزی بارم نبود
گمت کردم
یا تو که تاریخ ات خوب نبود
فراموشم کردی...
دیدگاه ها (۱)

زیبایی و سادگی زندگی معمولی را دست کم نگیر ، نمی‌دانی چه شوق...

من کنارت هستم ای بنده ی من...از طرف خدا 💚

قلبم رو شکوند ولی چشمهام رو باز کرد...

نجات من پارت ۳

تکپارتی یونگیشوگا: گوش کنشوگا: مادرم... همینجوری مُردات: ها؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط