۱_ تو فقط آیدیو تو ناشناس بفرس🤝
۱_ تو فقط آیدیو تو ناشناس بفرس🤝
۲_ نه ...
ببین بی تی اس یجورایی هنجار شکنی کردن و فراتر از کی پاپ رفتن و یجورایی یه سبکی برای خودشون ساختن
ولی جزو کی پاپن
کی پاپ یعنی پاپ کره ای
۳_ نهههه این چرت و پرتا رو کی گفته برم دهنشو سرویس کنم
بی تی اس و ارمی و فندوم تو کی پاپن
۲_ نه ...
ببین بی تی اس یجورایی هنجار شکنی کردن و فراتر از کی پاپ رفتن و یجورایی یه سبکی برای خودشون ساختن
ولی جزو کی پاپن
کی پاپ یعنی پاپ کره ای
۳_ نهههه این چرت و پرتا رو کی گفته برم دهنشو سرویس کنم
بی تی اس و ارمی و فندوم تو کی پاپن
- ۱۴.۳k
- ۱۹ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط