o ostorhe:
o ostorhe:
قلبم را به تو پیوند زدم ، یا خدا
برشیطان دلم ، سنگ زدم ، یا خدا
هردمنفسی میکشم ومیگویم
یارب مددی، محتاج توأم ، یا خدا
هرگه ، نگهی یا گنهی ،
آلودم،
در جان و تنم ، فقط تویی ، یا خدا
گر شیطان دلم ، برد تو را از یادم،
گفتم به زبانم ، تو بگو ، یا خدا
هر قطره زخون بدنم ،نام تو را میگوید یا خدا
قلبم را به تو پیوند زدم ، یا خدا
برشیطان دلم ، سنگ زدم ، یا خدا
هردمنفسی میکشم ومیگویم
یارب مددی، محتاج توأم ، یا خدا
هرگه ، نگهی یا گنهی ،
آلودم،
در جان و تنم ، فقط تویی ، یا خدا
گر شیطان دلم ، برد تو را از یادم،
گفتم به زبانم ، تو بگو ، یا خدا
هر قطره زخون بدنم ،نام تو را میگوید یا خدا
- ۵۷۸
- ۰۵ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط