{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسیو نمیکشم وگرنه خونوادش منو میکشنಠ_ಠ

کسیو نمیکشم وگرنه خونوادش منو میکشنಠ_ಠ
دیدگاه ها (۲)

ಥ⌣ಥچه کنم هیچی

رد دادم(//・_・//)😂😁

یا تبرಥ⌣ಥ

اول کیو با چاقو بزنم؟ಥ⌣ಥ

وای بچه ها نزدیک بود بمیرم فندک نزدیک بود منو آتیش بزنه........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط