بچه ها یادتونه گفتم امتحان زبان رو قبول بشم ۸ پارت میدم؟
بچه ها یادتونه گفتم امتحان زبان رو قبول بشم ۸ پارت میدم؟
خب دیروز امتحان ترم دو رو دادم و...
قبول شدم😐
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت.😶
خو آخه ۸ پارت بدم سناریو تموم میشه 😂
در هر صورت میرم بدم تموم شه🤣👌🏻
آها راستی...
💢💢توجه توجه💢💢
💢💢خواندن سناریو بدون کامنت مطلقا حرام است🙄😒💢💢
کامنت بزارید
خب دیروز امتحان ترم دو رو دادم و...
قبول شدم😐
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت.😶
خو آخه ۸ پارت بدم سناریو تموم میشه 😂
در هر صورت میرم بدم تموم شه🤣👌🏻
آها راستی...
💢💢توجه توجه💢💢
💢💢خواندن سناریو بدون کامنت مطلقا حرام است🙄😒💢💢
کامنت بزارید
- ۲۰۸
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط