تو هنوز تو قلب منی,من ازت رها نشدم
تو هنوز تو قلب منی,من ازت رها نشدم
مگه میشه که من یه نفس,بگیرمت از وجود خودم,
مگه میشه به هم نرسیم,من از این فکر خسته شدم.
مگه میشه نباشی و من.ادامه ندم به عذاب خودم
تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه,
سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم اخه این مردن رها شدنه.
.....
من از این دردی که قلبمو درمون میکنه من از این رویای با تو خوشم.
سر عشقت راضیم همه دنیامو بدم توی قلبم حست رو نکشم...
تو همونی که نبودنت..
دردت به جونم ایشالله..دوستت دارم خووووو
مگه میشه که من یه نفس,بگیرمت از وجود خودم,
مگه میشه به هم نرسیم,من از این فکر خسته شدم.
مگه میشه نباشی و من.ادامه ندم به عذاب خودم
تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه,
سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم اخه این مردن رها شدنه.
.....
من از این دردی که قلبمو درمون میکنه من از این رویای با تو خوشم.
سر عشقت راضیم همه دنیامو بدم توی قلبم حست رو نکشم...
تو همونی که نبودنت..
دردت به جونم ایشالله..دوستت دارم خووووو
- ۴.۰k
- ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط