دو روز که پیـــشش نبودم....شــــــــــدم:
دو روز که پیـــشش نبودم....شــــــــــدم:
غَــــــــریبـــه
یکــــــی هم جامو گــــــــــرفت که اسمش:
رَقـــــــــیبه
کلًا رســـــم عاشقی این روزا،خیـــــلی:
عجیــــــــبه
نمیــــدونم شایــدم طــرفمون:
نانجــــــــــیبـه..
غَــــــــریبـــه
یکــــــی هم جامو گــــــــــرفت که اسمش:
رَقـــــــــیبه
کلًا رســـــم عاشقی این روزا،خیـــــلی:
عجیــــــــبه
نمیــــدونم شایــدم طــرفمون:
نانجــــــــــیبـه..
- ۱.۱k
- ۰۵ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط