در ایران باستان از روز نوزدهم تا بیست و ششم اسفند ماه به
در ایران باستان از روز نوزدهم تا بیست و ششم اسفند ماه به مدت هفت روز جشنی با نام "نوروز ِ رودها" برگزار میشد !
در این روزها مردم به کنار رودها، نهرها و چشمهها میرفتند و به رقص و پایکوبی میپرداختند و گلهای زیبا، گلاب و مواد خوشبوی دیگر را به آب میریختند و بدین وسیله از رودها بهخاطر دوباره جاری شدن قدردانی مینمودند ...👌
در این روزها مردم به کنار رودها، نهرها و چشمهها میرفتند و به رقص و پایکوبی میپرداختند و گلهای زیبا، گلاب و مواد خوشبوی دیگر را به آب میریختند و بدین وسیله از رودها بهخاطر دوباره جاری شدن قدردانی مینمودند ...👌
- ۴۳۶
- ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط