{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استقلال غصه نخور خدا بزرگه

استقلال غصه نخور خدا بزرگه
اسیا منتظر باش استقلال برمیگرده
دیدگاه ها (۲)

حرفی ندارم !

این بار 100% مقصری خدا. من نمیدونستم دوسم داره ولی تو که م...

اسطوره ی من تو ورزش .

مسولان جواب بدن لدفا !

غصه نخور بسیجی...

هیچکس بی‌درد و غصه و گرفتاری نیست،  اما قشنگیش به اینه که  ت...

غصه نخور بیا منو بخور...🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط