این بار 100% مقصری خدا. من نمیدونستم دوسم داره ولی تو ک
این بار 100% مقصری خدا. من نمیدونستم دوسم داره ولی تو که میدونستی. از دل بنده هات خبر نداری مگه. چرا بهش جرات ندادی بهم بگه ? باعث این نرسیدن فقط خودتی 100% .گناهشم پای خودت خدا.
خدا دیر شد ، رفت با یکی دیگه ولی دلش نرفت، دلش مرد، تو دلشو کشتی، خدا شاکیم ازت.
تازه فهمیدم یکی منو دوست داشته ولی هیچوقت بهم نگفته، منم اینقد خر بودم که نفهمیدم، تازه که دارم فک میکنم میفهمم چرا یه کارایی رو میکرد، وای که از من احمقتر خودمم.
خدا دیر شد ، رفت با یکی دیگه ولی دلش نرفت، دلش مرد، تو دلشو کشتی، خدا شاکیم ازت.
تازه فهمیدم یکی منو دوست داشته ولی هیچوقت بهم نگفته، منم اینقد خر بودم که نفهمیدم، تازه که دارم فک میکنم میفهمم چرا یه کارایی رو میکرد، وای که از من احمقتر خودمم.
- ۲.۳k
- ۱۳ مهر ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط