{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این بار 100% مقصری خدا. من نمیدونستم دوسم داره ولی تو ک

این بار 100% مقصری خدا. من نمیدونستم دوسم داره ولی تو که میدونستی. از دل بنده هات خبر نداری مگه. چرا بهش جرات ندادی بهم بگه ? باعث این نرسیدن فقط خودتی 100% .گناهشم پای خودت خدا.
خدا دیر شد ، رفت با یکی دیگه ولی دلش نرفت، دلش مرد، تو دلشو کشتی، خدا شاکیم ازت.

تازه فهمیدم یکی منو دوست داشته ولی هیچوقت بهم نگفته، منم اینقد خر بودم که نفهمیدم، تازه که دارم فک میکنم میفهمم چرا یه کارایی رو میکرد، وای که از من احمقتر خودمم.
دیدگاه ها (۹)

کوچیک ترین عضو استقلالیا !!! ۴ معروف رو دارید که ?!!!

احمدی نژاد در کابینه هاشمی رفسنجانی !اولین نفر از سمت راست.

حرفی ندارم !

استقلال غصه نخور خدا بزرگهاسیا منتظر باش استقلال برمیگرده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط