{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی میخوای چیزی ک نیسی بشی

وقتی میخوای چیزی ک نیسی بشی
دیدگاه ها (۱)

امتیازدادن ی خارجی درموردایران فقط رانندگیش....خخخخ

الکی مثلامنم تولدمه خخخخخ

جوری ک مردم سعی دارن سراززندگی من دربیارن

خخخخ بای ژیلت کلامفهوماعوض کردن

فکر میکردن میخوای دکتر بشی😂!

فالو=فالو

سباستین استن. باکی بارنز. bucky

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط