سلام بچه ها 👋🏻
سلام بچه ها 👋🏻
الان میخوام باهم حرف بزنیم لطفا تویی که این پست رو دیدی یه زحمت بکش کامنت بزار:
که چه فیلم کره ای یا چینی رو دوست داری؟
من خودم:
شیطان من🦋
دشمن سلطنتی من🦋
تاج بی نقص🦋
سرعت و عشق🦋
چطور جرات میکنی🦋
ذنیای ما🦋
فعلا که همینا
الان میخوام باهم حرف بزنیم لطفا تویی که این پست رو دیدی یه زحمت بکش کامنت بزار:
که چه فیلم کره ای یا چینی رو دوست داری؟
من خودم:
شیطان من🦋
دشمن سلطنتی من🦋
تاج بی نقص🦋
سرعت و عشق🦋
چطور جرات میکنی🦋
ذنیای ما🦋
فعلا که همینا
- ۸۴
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط