گفته میشود یکی از عجایب اهرام این است که به نام هر پادشا
گفته میشود یکی از عجایب اهرام این است که به نام هر پادشاهی ساخته شده دو بار در سال نور خورشید کاملا به داخل مقبره میتابد یکی از این دو روز وقتی است که به دنیا آمده و دیگری زمان به تخت نشستن او است!
- ۱.۹k
- ۰۹ آذر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط