{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه نه دوست دارم،نه ازت بدم میاد

دیگه نه دوست دارم،نه ازت بدم میاد
در واقع دیگه برام مهم نیستی :)
دیدگاه ها (۱)

‏حوصله اینکه دوباره از اول خودمو برا کسی تعریف کنم،ندارم .

قلب من خيلي بزرگه ؛اما جايي براي كسايي ك وقت نيازشون ياد من ...

آدما مال رفتنن،بیا آدم نباشیم :)

#خاص

بیبی دیدی دیگه برام مهم نیستی؟...

دیگه برام مهم نیستی و نمیشی...

دکتر پزشکیان ازت بدم میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط