{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه خودت میدونی یا بیا یا بزور 😄😄دلاتونو میبرم😃

دیگه خودت میدونی یا بیا یا بزور 😄😄دلاتونو میبرم😃
دیدگاه ها (۱)

چیکارشون کنم بنظرتون؟!؟؟!😃🤔🤔

چی میخوام بگم؟!

اسمتون باچه حرفی شروع میشه؟!🤔🤔

🤣🤣

آقا خودت دیگه میدونی .. :)

قدر خودت رو خودت میدونی نه کسی دیگه ی.....

آره دیگه خودت میدونی غمام چین@sana.2026

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط