{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلب سیاه 💔🥲

قلب سیاه 💔🥲
دیدگاه ها (۰)

سلام نه تو خوبی

واسه چی ؟ تلاش کنم چیزی شده مگه

چرا عذر خواهی ؟

نمیدونم کی هستی ولی خب هیچکی منو نمیخواد بیا پی

♡♡♡قلب سیاه 😢

یه قلب سیاه برای جاوید نامان بذارید. . . 18 و 19

لطفا باندازه داشته هاتون قیافه بگیرید!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط