{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی یه پست شاد و گاهی غمگین گاهی گاهی میخندم اما به زور

گاهی یه پست شاد و گاهی غمگین گاهی گاهی میخندم اما به زور یعنی میشه یه روز از ته دل بتونم بخندم یعنی میشود بهش فکر نکنم خی خدایا الان چند سال گذشته اون با کسی دیگه هست چرا هنوز من فکر میکنم تازه عاشق شده اخه تا کی باید من افسردگی داشته باشم خب زمان سال تحویل تنها گشت گذر ها تنها و............تنها همیشه تنهام اخه چرا تو این وضعیت کسی نیست که باهاش حرف بزنم تا خودمو خالی بکنم اخه چرا ادمی که تو خودش هست رو دیوونه میبینن اخه خدایا چرا جونمو نمیگیری ناشکری نمیکنم اما دیگه خسته شدم ..درد دلم رو گفتم
دیدگاه ها (۲)

الان یه بارون خوب گرفته اما من هنوز دلم ابریه خیلی دلم گرفته

اهنگ محلی نظرتون رو بگید ممنون

لطفا نظر خودتون رو بگید خوب با بد خوشحال میشم ممنون

بیاید ازامتحان و اینکه چجوری ریدین بگین باهم گریه کنیم

عشقای من دوست دارم آدما بتونن خیلی راحت حرف بزنن من خیلی ست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط