سوالی که پیش میاد اینه
سوالی که پیش میاد اینه
کی موافق تعطیلی مدارسه؟
پن: ۴ ماه تحصیلی ۴۰ روزش تعطیل نبوده!
بعد
اون موقع که ما مدرسه می رفتیم تو کل ۱۲ سااااال دوران تحصیل یک یا نهایتا دو روز تعطیل بودیم
یعنی حتی اگه معلم نبود باید می رفتیم سر کلاس می نشستیم :)
کی موافق تعطیلی مدارسه؟
پن: ۴ ماه تحصیلی ۴۰ روزش تعطیل نبوده!
بعد
اون موقع که ما مدرسه می رفتیم تو کل ۱۲ سااااال دوران تحصیل یک یا نهایتا دو روز تعطیل بودیم
یعنی حتی اگه معلم نبود باید می رفتیم سر کلاس می نشستیم :)
- ۱.۹k
- ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط