چه دلگیر است...
چه دلگیر است...
هم آخر هفته باشد...
هم ابر باشد...
هم باران باشد...
هم خیابان خیس باشد....
اما...
نه تو باشی....
نه دستی برای فشردن.....
نه پایی برای قدم زدن....
نه نگاهی برای زل زدن...!!!
و نه آهنگی برای گوش کردن.....
امروز صبح (4آذر 93).لار
هم آخر هفته باشد...
هم ابر باشد...
هم باران باشد...
هم خیابان خیس باشد....
اما...
نه تو باشی....
نه دستی برای فشردن.....
نه پایی برای قدم زدن....
نه نگاهی برای زل زدن...!!!
و نه آهنگی برای گوش کردن.....
امروز صبح (4آذر 93).لار
- ۲۶۸
- ۰۴ آذر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط