{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توجه توجه توجه توجه!!

توجه توجه توجه توجه!!





نظر سنجی انتخابات






من که تا 3 سال دیگه
مونده که رأی بدم

1/ سوال اول
آیا شمایی که بالای 18 سال هستی
رأی میدی ؟



2/ سوال دوم
اگر شرکت کردی رأی دادن به خبرگان برات مهم تر هست یا مجلس شورای اسلامی ؟


لطفا نظر بدید
دیدگاه ها (۴)

بقیه

امشب ساعت 22:00 از شبکه ی من وتو #استیج

گروه رضاواااااالاااااا#استیج

وقتی زبون دشمن میشی در داخل و بهانه میاری

سلام چطورین؟ خوبین ؟واقعیتش خواستم بهتون بگم که یه سوال برام...

این استوری مهدیه شادمانی فرزند شهید علی شادمانی (فرمانده پیش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط