میدونی چرا بعد تو هیشکی ب چشم نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟
میدونی چرا بعد تو هیشکی ب چشم نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟
چون هیشکی چشمای تورو نداره ،هیشکی اون آرامشی رو ک توی صدات هست رو نداره ،هیشکی اون لبخند قشنگت رو نداره ،هیشکی اون چشمای عسلیی رو ک تا ساعت ها میتونم توش غرق بشم رو نداره .........اره اصن هیشکی تو نمیشه.......حاضرم بمیرم تا اینکه کسی رو بجای تو تصور کنم
چون هیشکی چشمای تورو نداره ،هیشکی اون آرامشی رو ک توی صدات هست رو نداره ،هیشکی اون لبخند قشنگت رو نداره ،هیشکی اون چشمای عسلیی رو ک تا ساعت ها میتونم توش غرق بشم رو نداره .........اره اصن هیشکی تو نمیشه.......حاضرم بمیرم تا اینکه کسی رو بجای تو تصور کنم
- ۱۲.۱k
- ۲۲ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط